پیگیری سفارش
بستن پنجره
قطره فرو گلوبین
1 آبان ماه 1400

هر سلول زنده گیاهی و جانوری حاوی آهن است. در بدن انسان، حدود 4-3 گرم آهن وجود دارد. به توصیه ی سازمان بهداشت جهانی از سن 4 ماهگی برای شیرخواران باید قطره آهن شروع شود و تا سن 2 سالگی ادامه یابد . میزان نیاز روزانه شیرخواران به آهن 15 میلی گرم می باشد .تحقیقات جدید نشان داده است که شیرخوارانی که تا 2 سالگی مکمل آهن مصرف نکرده اند علاوه بر این که دچار علایم کم خونی فقر آهن ،بی اشتهایی ،اضطراب و بی قراری می شوند دچار کاهش تمرکز و عملکرد مغزی حتی در سنین مدرسه می شوند .

خانم ها در دوران قاعدگی (که با مصرف این مکمل خون از دست رفته جایگزین می شود)، خانم ها در دوران بارداری و شیردهی و کودکان در حال رشد ( به دلیل اشتها آور بودن محصول)، گیاهخواران و ورزشکاران، گروه هایی هستند که بیشترین نیاز را به دریافت مکمل آهن دارند.

آهن به طور خودکار از غذاهایی که می خوریم (حدود 15 درصد آهن غذا) جذب می شود و اگر نیاز به آهن بیشتری داشته باشیم بدن به طور اتوماتیک این مقدار را افزایش می دهد. مقدار آهن دفع شده از بدن نیز کم است (حدود 1 میلی گرم) ولی در زنان در سنین باروری، به دلیل خونریزی ماهیانه دفع آهن بیشتر است و به 2 میلی گرم در روز می رسد.


65 درصد از آهن موجود در بدن به صورت هموگلوبين در گردش خون بدن مي باشد.گلبولهای قرمز خون (حاوی هموگلوبین) وظيفه انتقال اكسيژن را از ششها به ساير نقاط بدن برعهده دارند. در دوران رشد به دلیل سوخت و ساز بالای بدن، نیاز به اکسیژن در بافتها افزایش می یابد. در این مرحله اگر بدن قادر به تامین اکسیژن (از طریق هموگلوبین موجود در خون) نباشد، بافتهای نیازمند به اکسیژن به خوبی رشد نکرده در نتیجه کودک دچار تاخیر در رشد می گردد.

هر میلی لیتر قطره آهن فروگلوبین حاوی ۷۵ میلی گرم فروس سولفات حاوی ۱۵ میلی گرم آهن می باشد. این فرآورده یک مکمل آهن برای اطفال و کودکان می باشد که برای پیشگیری یا بهبود کمبود آهن بدن توصیه می شود و بعلت دارا بودن طعم توت فرنگی دارای قابلیت پذیرش بالایی از سوی کودک می باشد.

به اشتراک بگذارید
aa
Sorry, your browser does not support inline SVG.
جزئیات سفارش
وضعیت سفارش
هزینه نهایی سفارش
محصولات انتخاب شده
توضیحات ثبت شده