پیگیری سفارش
بستن پنجره
آشنایی با برند رزالیا (ROSALIA)
16 بهمن ماه 1399

آشنایی با برند رزالیا (ROSALIA)
برند رزالیا یک برند ایرانی است. به عبارتی دیگر شرکت رز دیبا فارمد با به کارگیری فرمولاسیون ویژه و تکنولوژی بالا از شرکت سدرما فرانسه محصولات آرایشی بهداشتی به نام تجاری رزالیا تولید کرده است. و هدف آن جلب رضایت مصرف کنندگان و ارتقاع سطح بهداشت و سلامت است. این محصولات آرایشی و بهداشتی شامل : سرم های ضد چروک، سرم ضد لک، آبرسان و مرطوب کننده عمقی و کرم ها ضد آفتاب است که تاثیرات شبه دارویی نیز ایجاد می کند.

رزالیا

در ادامه مطلب به بررسی چندی از بهترین محصولات رزالیا می پردازیم :

پن روشن کننده رزالیا مدل Rosa White


پن روشن کننده رزالیا مدل ROSA WHITE یکی از بهترین شوینده‌هایی است که برای پوست صورت مناسب بوده و خاصیت قلیایی ندارد. به شما این امکان را می‌دهد که پوستی عاری از هر نوع آلودگی داشته باشید. که خاصیت روشن‌کنندگی به همراه دارد و پوست شما را صیقلی خواهد کرد. یکی از مواردی که در خرید پن روشن کننده رزالیا مدل Rosa White باید به آن دقت کنید این است.که؛ براساس نوع پوستی که دارد این شوینده را انتخاب کنید. زیرا موارد مصرف این پن موجب آبرسانی به سطح پوست می‌شود و خشکیدگی و کشیدگی سطح پوست را کاملا از بین می‌برد. در این پن مقداری ویتامین c وجود دارد که خاصیتی لایه‌برداری دارد و یکی از دلایل وجود درخشندگی پوست بعد از مصرف همین لایه‌برداری پوست است.

ویژگی‌های پن روشن کننده رزالیا مدل Rosa White
فاقد پارابن سرطان‌زا
پاک کننده موثر انواع آلودگی از سطح پوست
روشن کننده و شفاف کننده پوست
کمک به محو تدریجی لکه های پوستی
حاوی عصاره شیرین بیان و ویتامین C
آبرسانی وحفظ رطوبت در پوست با فکوژل
مناسب انواع پوست
فرمولاسیون بدون صابون و پارابن
فوم پاک‌کننده و روشن‌کننده پوست رزالیا مدل Rosa White


فوم پاک‌کننده و روشن‌کننده پوست رزالیا مدل Rosa White

فوم پاک‌کننده و روشن‌کننده پوست رزالیا مدل Rosa White شما را به سمت زیبایی و سلامت پوست هدایت می‌کند. اگر قصد دارید که در جهت مراقبت‌های پوستی خود گامی مهم را بردارید، پیشنهاد می‌شود که به خرید بهترین شوینده در بازار بیاندیشید زیرا اگر پوست شما عاری از آلودگی و چربی‌های روزانه بشود می‌تواند پوست نفس بکشد و سالم بماند. فوم پاک‌کننده و روشن‌کننده پوست رزالیا مدل Rosa White یکی از محصولات باکیفیت ایرانی است که با قیمتی مناسب برای افرادی است که به پوست خود اهمیت می‌دهند. Rosa White با خاصیت شویندگی و روشن کنندگی برای مصرف روزانه شما عزیزان یکی از بهترین انتخاب هاست که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ویژگی‌های فوم پاک‌کننده و روشن‌کننده پوست رزالیا
توصیه شده برای انواع پوست
تنها برای مصرف پوست صورت
درخشندگی و روشن شدن پوست پس از مصرف
روزی چندبار از این فوم استفاده شود
کاهنده مکانیسم رنگدانه ای شدن پوست
اختلال در سنتز ملانین و جلوگیری از ایجاد لکه های پوستی
لایه بردار و پاکسازی کننده لکه های پوستی
فاقد سولفات و پارابن و سایر ترکیبات مضر و زیان بار برای پوست


کرم ضدآفتاب رنگی رزالیا SPF50 مدل Rosa Sun

کرم ضدآفتاب رنگی رزالیا SPF50 مدل Rosa Sun از چین و چروک هایی که به دلیل آفتاب به وجود می آبند جلو گیری می کند. اگر پوستی حساسی دارید، هر کرم و ضدآفتابی را نمی‌توانید استفاده کنید زیرا که مستعد برای زدن جوش و آکنه است ما به شما کرم ضدآفتاب رنگی رزالیا SPF50 مدل Rosa Sun را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر این که از پوست شما را در برابر آفتاب و اشعه‌های مضر آن محافظت می‌کند موجب ارتجاعی بودن پوست می‌شود و بدون این که چربی بر روی پوست بماند قدرت آبرسانی دارد و رطوبت کافی را به پوست صورت می‌رساند.

این ضد آفتاب در ۲ مدل ساخته شده : مناسب برای پوست خشک _ مناسب برای پوست چرب . کرم ضدآفتاب رنگی رزالیا SPF50 مدل Rosa Sun که مناسب پوست خشک است پوستتان را آبرسانی می کند و رطوبت پوست را حفض می کن و کرم ضدآفتاب رنگی رزالیا SPF50 مدل Rosa Sun که مناسب پوست چرب است ترشح سبوم پوست را کنترل می کند و ظاهری مات به پوستتان می دهد.

این دو ضد آفتاب پوشش کرم پودری سبکی با کاور بالا دارند و رنگ آن تناژ بژ طبیعی را روی پوستتان حفظ می کند.

ویژگی های کرم ضدآفتاب رنگی رزالیا SPF50 مدل Rosa Sun

پوشانندگی مانند کرم پودر
آبرسان به پوست صورت
رنگ زیبای بژ طبیعی
جلوگیری از پیری و چین و چروک‌هایی که بر اثر آفتاب ایجاد می‌شود
محافظت از پوست در برابر سرطان‌های ناشی از آفتاب
دارای فیلترهای موثر ضد اشعه خورشید
به راحتی بر روی پوست پخش می‌شود
محافظت در برابر اثرهای زیان بار اشعه UV از جمله؛ لک، کک و مک تیرگی پوست و…


پن لایه‌بردار رزالیا مدل رزابریژن

پن لایه‌بردار رزالیا مدل رزابریژن را برای پاکسازی و درخشندگی پوست استفاده کنید تا همچون آینه پوستی درخشنده و صیقلی داشته باشید. این روزها به دلیل آلودگی هوا و یدگر عوامل پوست برای این که بتواند به آسانی تنفس کند به لایه‌برداری مناسب نیاز دارد که آسیبی نیز به غشاء آن وارد نکند. رزالیا با تولید پن لایه‌بردار رزالیا مدل رزابریژن می‌تواند با ترکیباتی که در ساختار این محصول قرار داده است همه آن چیزی را که شما از یک پن انتظار دارید را برآورده کند.

پن نوعی شوینده است که ظاهری همچون صابون دارد اما خاصیت قلیایی نسبت به صابون نداشته و آن را می‌توان بر روی پوست صورت استفاده کرد. در ادامه با انواع پن آشنا شوید:

پن لایه بردار
پن ضد جوش
پن پوست چرب
پن کودک
پن رطوبت رسان
ویژگی‌های پن لایه‌بردار رزالیا مدل رزابریژن
پاک کننده تمام آلودگی‌های روی سطح پوست
آبرسانی قوی برای رفع خشکی و کشیدگی
این پن از ویتامین‌های A ،E و اسیدهای چرب ضروری غنی شده است
حفظ رطوبت پوست
در بسته‌بندی‌های ۱۰۰ گرمی
سرم پوست رزالیا مدل Rosa White


سرم پوست رزالیا مدل Rosa White

سرم پوست رزالیا مدل Rosa White محصولی کم‌نظیر است که می‌تواند لک‌های پوستی را محو کند و پوستی یکنواخت و بدون لک به وجود بیاورد. سرم پوست رزالیا مدل Rosa White یکی از جدیدترین تکنولوژی‌های ضدلک روز دنیا محسوب می‌شود. این سرم دارای دو خاصیت و عملکرد مهم است.

۱- سفیدکنندگی
۲- ضدپیری زودرس
سرم پوست رزالیا موجب شفافیت پوست صورت و از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای می‌گردد. همچنین این فرآورده پوست را در مقابل اشعه UV محافظت کرده و با حفظ خاصیت انعطاف‌پذیری پوست روند پیری آن را به تاخیر می‌اندازد. سرم پوست رزالیا مدل Rosa White حاوی طیفی از مواد فعال است که هم بر روی ملانین‌های موجود در لایه سطحی پوست اثر کرده و هم از ساخته شدن ملانین‌ اضافی جلوگیری می‌کند. سرم پوست رزالیا مدل Rosa White یا خواص ضدلک و روشن‌کنندگی به شما کمک می‌کند که در مقابل عوامل مضر طبیعی آسیب نبیند و از سویی با تقویت عمل نوسازی پوست به همراه جذب سریع، لک‌های پوست را برطرف می‌کند.

ویژگی‌های سرم پوست رزالیا مدل Rosa White
محو تدریجی لک‌های تیره پوست
سفیدکننده و شفافیت پوست
مرطوب کنندگی و جوانسازی پوست
یکنواخت‌کننده رنگ پوست
لایه‌بردار سلول‌های کدر پوست
محافظ پوست در برابر رادیکال‌های آزاد

سرم پرکننده چروک رزالیا مدل Rosa fill

در مناطقی از پوست که چروک‌ها عمیق‌تر شده‌اند، درمان‌های معمولی ضدچروک به خوبی پاسخگو نیستند. سرم فیلر و ضدچروک رزالیا، محصولی غنی از کلاژن و اسید هیالورونیک است که درمان فوری و موثری است که در زمان استفاده از سرم پرکننده چروک رزالیا مدل Rosa fill خطوط را پر می‌کند و در دراز مدت عمق و طول این خطوط از طریق بازسازی درونی لایه‌های پوست، کاهش داده و صافی و نرمی پوست را به آن بازمی‌گرداند.

از افتادگی پلک جلوگیری کرده و پوست دور چشم را محکم می‌کندوگردش خون را در اطراف چشم افزایش می‌دهد. خطوط و چروک‌های دور چشم را به مرور زمان از بین می‌برد. قدرت دفاعی پوست را افزایش می‌دهد و سلول‌ها را احیا می‌کند. قبل از استفاده از لوازم آرایش برای محافظت از پوست این سرم توصیه می‌شود. رطوبت پوست دور چشم خود را به سرم چروک رزالیا مدل Rosa fill بسپارید.

ویژگی‌های سرم پرکننده چروک رزالیا مدل Rosa fill
ضمن این که در لحظه استفاده یک تجربه واقعی از لیفتینگ پوست به شما دست خواهد داد.

استفاده مداوم از سرم پرکننده چروک رزالیا مدل Rosa fill، به واسطه دارا بودن ترکیبات مختلف؛

ضدچروک و پر کننده خطوط و ترکیبات اختصاصی ضدافتادگی
مرطوب و تغذیه‌کننده
موجب کاهش واضح چروک‌ها
افزایش نرمی
خاصیت ارتجاعی و رطوبت پوست
لیفتینگ موثر
داشتن پوستی صاف، نرم و جوان‌تر
فوم پاک کننده صورت رزالیا مدل Rosa Sense


فوم پاک کننده صورت رزالیا مدل Rosa Sense

فوم پاک کننده صورت رزالیا مدل Rosa Sense پوست خشک و حساس یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که برای مصرف روزانه هر شخصی مناسب است. به خصوص افرادی که پوستی حساس دارند. روزانه می‌توانند برای شست‌و‌شوی پوست صورت خود از این شوینده استفاده کنندو تا حس طراوت و پاکیزگی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. در ادامه با ویژگی‌های این فوم مرغوب بیشتر آشنا می‌شویم:

ویژگی‌های فوم پاک کننده صورت رزالیا مدل Rosa Sense پوست خشک و حساس
حاوی روغن کالاندولا و آرگان
مرطوب کننده،شاداب کننده و ابرسان قوی
روشن کننده
کمک به رفع لکه های تیره
حفظ باکتری های مفید و کاهش التهاب و قرمزی
بازسازی پوست های خیلی خشک و شکننده
فاقد پارابن و سولفات و سایر ترکیبات مضر برای پوست
رطوبت رسانی به پوست و تنظیم و تعادل کننده بالانس چربی به آب پوست
ژل ضد آکنه رزالیا مدل Rosa Pure


ژل ضد آکنه رزالیا مدل Rosa Pure

ژل ضد آکنه رزالیا مدل Rosa Pure مناسب برای پوست‌های چرب بوده که با مصرف این ژل می‌توانید پوستی عاری از هر جوش و آکنه داشته باشید. این محصول از محصوولات جدید برند رزالیا است که در جهت بهبود آکنه به صورت تدریجی کمک شایانی می‌کند که موجب خشک شدن جوش‌ها می‌شود و چربی صورت را تنظیم می‌کند. رزالیا یک برند ایرانی است که با محصولات روز دنیا رقابت کرده و در شرایط کنونی نابه‌سامانی برای محصولات خارجی تقاضا برای خرید برندهای ایرانی بیشتر شده بنابراین ما به شما یکی از بهترین محصولات داخلی یعنی رزالیا را پیشنهاد می‌کنیم که تنوع بالایی دارد و بیشتر مصرف آن درمانی و مراقبی پوست و مو است. در ادامه با ویژگی‌های ژل ضد آکنه رزالیا مدل Rosa Pure بیشتر آشنا خواهیم شد:

ویژگی‌های ژل ضد آکنه رزالیا مدل Rosa Pure
درمان‌کننده آکنه‌های پوستی
التیام‌بخش جوش‌های مختلف بدن از جمله نواحی مختلف بدن
چربی روی پوست را کنترل می‌کند!
منافذ باز پوست را رفع می‌کند.
آرام‌کننده پوست
شاداب کننده پوست
لایه‌برداری سلول‌های مرده از روی پوست
جلوگیری از ضخیم شدن لایه اپیدرم
از بین برنده جوش و کنترل کننده پربی‌های روی پوست
پن کرمدار و آبرسان رزالیا مدل Rosa Hydra


پن کرمدار و آبرسان رزالیا مدل Rosa Hydra

برای تنظیم چربی پوست خود از پن کرمدار و آبرسان رزالیا مدل Rosa Hydra استفاده کنید تا پوستی عاری از جوش و آکنه داشته باشید و علاوه بر آن رطوبت لایه شاخی پوست تامین شود. در ترکیبات این پن به ماده‌ای برمی‌خوریم که خواص اعجاب‌انگیزی دارد که نام آن tea tree oil یا روغن درخت چای است. این ماده در درمان عفونت‌های پوستی و خواص ضدباکتریایی دارد. در زیر لایه‌های پوستی غده‌ سباسه وجود دارد که ماده روغن درخت چای می‌تواند بر ترشح این غده تاثیر بگذارد. علاوه بر این ماده ترکیبات دیگری به نام Zinc PCA در پن کرمدار و آبرسان رزالیا مدل Rosa Hydra وجود دارد که علاوه بر کنترل چربی پوست، تنظیم‌کننده غدد سباسه نیز است.

ویژگی های پن کرمدار و آبرسان رزالیا مدل Rosa Hydra

پاک کننده موثر انواع آلودگی از سطح پوست
آبرسانی موثر و رفع خشکی و کشیدگی پوست
حاوی روغن آووکادو ، شی باتر و گلیسیرین
غنی از ویتامین‌های A ،E و اسیدهای چرب ضروری
حاوی فکوژل با هدف حفظ رطوبت در لایه شاخی پوست
مناسب پوستهای معمولی تا خشک
فرمولاسیون بدون صابون و پارابن

    به اشتراک بگذارید
    aa
    Sorry, your browser does not support inline SVG.
    جزئیات سفارش
    وضعیت سفارش
    هزینه نهایی سفارش
    محصولات انتخاب شده
    توضیحات ثبت شده